Stressat färdigt

Äntligen är jag färdig med allt som stressat mig !

* Har fått hem mina skattepapper så jag kan skicka iväg dem imorn
* Har duschat och gjort mig fräsch... Nivet rakat, peelat, smörjt in osv.
* Sett mina 2 favvis-program Sex and the city och Halv åtta hos mig
* Lagat middag & ätit
* Bakat en Tigerkaka och diskat
* Packat det mesta till Umeå

Skönt, Nu kan jag bara ta det helt lungt resten av kvällen. Har lite grejer ännu att packa ner men det är sånt jag ska använda imorgonbitti så kan inte packa ner det förrän då heller :)

Planen för imorgon är att jag jobbar som vanligt, Äter go-lunch på Baan Thai med Mattias och sen hämtar vi min packning, Kör mig till bussen 13.50... Och 4 h senare är jag framme hos världens bästa Älskling i Umeå :)


Kommentarer
Elin

Vilken tur att jag inte kört nå bil på ett tag då : ) haha.

2009-06-17 @ 21:38:03
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0