Onsdag

Jag får börja med att be om ursäkt för att min blogg är så förbannat tråkig...  Kan ärligt säga att dem enda tankarna som spinner i mitt huvud just nu handlar om jobb & lägenheter.

Somnade rätt sent igår så jag var varit väääldigt trött hela dagen. Skönt att vi slutade tidigare iaf :) Har även fått huvudvärk nu efter lunch så jag ska ta och lägga mig på spikmattan en stund nu och det kommer bli så skööönt :) !


Jag är ledig på Fredag så imorgon är sista arbetsdagen den här veckan och på Fredag kommer min älsklingsbaby hit och ska vara här ända till på Tisdag :D :D Me happy !

-----------------------------------



Det är en sånhär Spikmatta jag använder (Shakti) och det är väldigt skönt och avkopplande. Det gör lite ont på ett skönt sätt och sedan sprids en värme över hela ryggen och man blir väldigt avslappnad.

Sägs hjälpa mot:
 - Sömnlöshet

 - Stress

- Trötthet

- Muskelspänningar

- Ryggvärk

- Ledvärk

- Huvudvärk

- Stelhet



Kommentarer
Hanna

Ååå en sån där matta har min mamma beställt :D Ska bli spännande, men lite läskigt oxå, att testa :D

2009-06-03 @ 21:29:26
URL: http://sweethanna.blogg.se/
Elin

Jag förstår inte grejen! Det gör ju svinont! Min mamma tvingade mig att ligga på hennes i 10 minuter, jag trodde jag skulle dö!!

2009-06-04 @ 21:56:15
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0