Klantiigt

Nu är jag lite sur på mig själv... Jag hade inte ens kollat på schemat imorse så jag tog för givet att jag gick 06.45 - 14.00 så jag jobbade ju till kl 14 oxå. Men så ser jag först nu att jag bara jobbade till 13, och då hör det ju till saken att jag var sjukt trött idag och hade helt mycket att göra.

Fan för mig. Nästa gång håller jag koll på schemat. Kan ju inte jobba gratis heller ;D


Nu har jag pratat länge med älsklingbaby i telefonen men av nån anledning är jag inte trött nu fast jag varit det hela kvällen ? Nåväl.. Jag är väl vaken ett tag till. Spelar ju inte så stor roll när jag inte behöver stiga upp nån viss tid imorgon.


Puss och godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0