Hubbabubba

Ååh äntligen är man hemma från den där Informations-dagen, Det var verkligen jättejobbigt att sitta och bara lyssna från 10-16 och dessutom fick man ont i arslet av att bara sitta still. Alla sommarvikarier var unga och verkade trevliga och chefen var normalare IRL så nu känns det inte lika hemskt att jag ska jobba där.


Mitt hår är väldigt ojämnt i färgen men positivt är att det vart mindre risigt nu när man fyllde på med lite toning i det jätte-urblekta. Ska nog ha det såhär fult tills nästa vecka åsen tona det en gång till.


Jaja.. Jag har iaf sett Sex and the city samtidigt som jag åt middag och nu ska jag börja klippa ut delarna till de örngott jag ska sy, Ska sy dem av ett påslakan som inte var så snyggt men jag tror det kan bli sött som örngott :)



Såhär ser tyget ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0