Hemma igen !

Och fy vilket väder vi har haft idag alltså... Det har verkligen spöspöspö-regnat HELA dagen. Vi har fått sitta inne och typ ha skittråkigt.

Åkte hem kl:18 och sov i stort sett hela vägen hem och när jag var  framme fick jag cykla hem i det jävla regnet. Skulle ringa Emil när jag kom hem så jag cyklade som en jävla jude och var helt utmattad när jag kom hem :D Haha nåväl, Vi pratade på om allt möjligt i typ 2 timmar och slutade för en stund sen. Och om jag inte sagt det ett par 100 gånger redan så är jag så lyckligt lottad, Efter all våran tid tillsammans är jag fortfarande löjligt nykär, Jag tänker på honom hela tiden och kommer på mig själv med att sitta och le. Jag är så lyckligt lottad att jag knappt kan förstå det själv.


Älskling !! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0