Gaash

Igår tog det svinlänge innan jag kunde somna för att jag hade så mycket att ligga och fundera på ..

Och jag kan säga såhär... Det lär inte vara lättare att somna idag. Det är så jävla mycket som händer nu så man blir helt yr i bollen.

- Emil har blivit erbjuden jobb på Milo där han jättegärna vill jobba men till att börja med gäller det bara till December och eventuellt förlängs det sen. Det ligger i Boden så då vettetusan vart vi ska bo. Arbetsintervju på Tisdag hursomhelst.

- Nu när som helst får han veta hur det blir med BilDahl-jobbet i Luleå.. Det är fast jobb å det vill man självklart ha men eftersom han gärna vill ha ett nytt jobb så blir det att fundera på det med.

Så, vad väljer man.. ett skitjobb som är fast eller ett man jättegärna vill ha som kanske är mer riskabelt. Och  vart ska vi bo.. Mitt emellan typ gammelstad så båda måste köra en bit till jobbet eller i Boden så jag måste pendla eller i Luleå så han måste pendla ?!


Hofff...


Kommentarer
Emma

Det är inte så hemskt att pendla som man kan tro :) Eller jag tycker inte det iallafall. Nåja, jag hoppas det löser sig :)

2009-06-03 @ 11:27:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0