Fyfan

Det här är en sån jävla skitdag då man bara vill grina ihjäl sig för att allt och hela livet känns så hopplöst, meningslöst och enbart förjävla jobbigt... som att allt bara är prövningar, som att det är meningen att allt bara ska varaen jävla plåga. Fyfan, hatar sånahär dagar då min hjärna sitter och inbillar sig att jag inte har nåt bra och att allt är värdelöst.. På riktigt har jag som suttit å tänkt hur värdelöst de är att jag inte ens har nåt jobb... Men kyss mig. Jag har jobb fler veckor i sommar än många andra. Störande


Pratade iaf med baby helt länge nyss och han höll som vanligt på å svamla å skämta så jag var tvungen att skratta å bli på lite bättre humör. Så sa han ju massa söta saker såklart så nu längtar jag bara till på Torsdag... Det är skumt hur bra man kan må bara av att ha nån i sin närhet.


*Ps nu när mitt hår har torkat ser det rent ut sagt förjävligt ut. Är sur nu på Mamma för att hon slarvade så jävulskt.. Lär ju inte bli jag som betalar ny färg iaf.


Godnatt.. Ska sova som en jävla gris inatt hoppas jag. sov skitdåligt natten till idag med 100 mardrömmar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0