Bliablablu

Nu äre så att det börjar närma sig kväll och jag har nyss ordnat lunch till imorgon och det blidde Tonfisksallad som är så gött så gött !! :)

Ska strax ner i tvättstugan med Mamma å hjälpa hon å hämta upp en massa tvätt. Det var nämligen så att det mesta av tygerna åde där hos Mormor var skit så jag tog inte så mycket av det som fanns men det blev ändå en del sängkläder å nå gardiner som fick följa med hem. Det är ju Emmeli som haft allt så det var nå jäävulskt katthårigt så nu har dem dammats av och tvättats, förhoppningsvis har det mesta försvunnit. Kan ta kort på grejerna sen och lägga in :)



Jaja.. Nu hämta upp dem från tvättstugan iaf och sen ska jag ta en kopp te och ringa min baby som jag saknar så jävla mycket fast vi sågs senast igår.. Tur det bara är några dar kvar tills han kommer hit igen <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0