Baan Thai

Idag var vi som sagt på Baan Thai och åt av deras lunchbuffé som enligt mig är den bästa som finns. Det är billigt (75 kronor) och sen får man äta precis hur mycket man vill, en dricka ingår och de har världens godaste mat !

De varierar mellan lite olika rätter och idag hade de båda mina favoriter som jag vräkte i mig av - Skinkstek i sås med röd curry och Chili/basilika biff med bambuskott och champinjoner.

Mmm Mmm Mmmmm :)

Jag åt hur mycket som helst och höll på länge efter att Mattias & Lasse ätit färdigt. De undrade hur mycket som rymdes i mig egentligen och när jag var klar var jag inte ens överdrivet mätt.


Vi har inte haft ett enda jobb att göra på hela dan så när vi kom tillbaka från lunchen fick jag sluta.. Ska bara vara hemma nu och vänta tills vid 13.30 då jag ska fara till busstationen och åka :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0