Weirdo..

Jävla skumt... Nivet hur man alltid inbillar sig hur skönt det kommer bli att vara ledig och att man bara ska vila upp sig och ta det lungt när man änligen har chansen. Det håller ju typ 2 timmar !! Nu är jag uttråkad.. OCH jag är less på Mamman på gården som dygnet dygnet runt ropar på sin jävla unge.. Jag är trött på att höra Amandaaaa, Amanda vars är du, Är Amanda där, Amandaaaaaaaaa

Ja ni fattar.


Min mamma kom hem igår och var så glad och hade en överaskning åt mig. En hallonöl.. Tyvärr var jag tvungen att förstöra glädjen med att säga att jag redan smakat den och inte gillade den värst mycket. Ska dricka den nu tror jag... Och äta lunch och sen sova för jag börjar bli trött... Väldigt trött.


Emma & Villes bebbe kommer ju snart så vi har köpt presenter.
Här får ni se.


Grön molnbody från Meandi


Vit body med älg! Haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0