Jahaja

Okey, Nu har jag lite mer ork att skriva.. Jag har jobbat till 14 idag och for direkt hem efter det. Det var jättevarmt och jag blev en svettboll. Men nu har då jag och min bil blivit goda vänner.. I början gillade jag inte att den hade choke, servo och sådant jag var ovan med haha. Men nu går det som sagt bra.

Sen har jag suttit här vid datorn och ätit plommon, druckit PK, msnat osv. Åsså har jag bokat en klipptid till imorn  så man får kapa bort lite slit-hår och bli lite uppfräschad :) Funderar även på att byta hårfärg inom någon framtid.. Har bara lite svårt att bestämma mig för vilken färg.


Imorn är jag iaf ledig och det ska bli så jävla skönt. Ska som sagt klippa mig och vara å småshoppa lite grejer åsen börja packa lite smått så allt är färdigt när jag slutar jobbet på måndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0