Torsdag

Äntligen hemma :) Hehe.. Nä detta jobb-pass har faktiskt inte varit speciellt jobbigt alls, Svinlugnt med andra ord.

Bilfan kokar igen.. Nu får den stå på felsökning under helgen åsså lånar jag jettan å kör med till veckan. Kanske är det nån liten läcka nånstans så när det blivit för lite vatten i kylsystemet börjar den koka av den anledningen. Kanske är det så.


Anyway.. Åt nyss kyckling, ris och sås. Ska väl ta nån kopp te nu åsådär. Måste packa allt färdigt ikväll oxå för imorn åker jag lite tidigare direkt från jobbet till Umeå. Ska bli kuuul å va me älskling !


Hoja jag är stressad som vanligt när jag ska åka bort.. måste packa och förbereda allt å är så rädd att glömma nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0