Tisdag

Jag har världens segaste dator och jag är dödstrött. Vill sova en stund men har nog svårt att somna på nätterna ändå så borde nog låta bli.

Idag hade jag ju en kort dag vilket var skönt men jobbade tyvärr med en kärring som gnällde på exakt allt man gjorde och inte gjorde. Allt var fel och hur/vad man än gjorde borde man ha gjort på ett annat sätt. Hennes sätt. Nåväl.. Det jobbade ju en jättesnäll oxå så det gick bra :) Denna snälla människa skullle även byta en timme med mig så jag kan åka till Umeå på fredag.. Min buss går ju 13.50 och jag slutar inte förrän 14 egentligen så jag hade ju annars inte hunnit :)


Nu ska jag väl göra nån marinad till nå kebabspett som vi ska grilla till middag idag.


Puss på Emil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0