Tappade bort rubriken

Nu har jag kommit hem efter att ha varit ett par timmar i Gammelstan... Fastnade ju såklart i  The Sims 3 haha !, Det var ju kul och så när man hade fler saker att välja på men det var oxå mycket konstigare och svårare system på grannskapen eller vad man ska kalla det.. Ni som spelat det fattar säkert ? Sen tyckte jag inte om att grafiken har blivit så jävla Playstation-aktig.



Så såg jag halv åtta hos mig där innan vi for och tankade åsen hem. Jag börjar bli hungrig så jag ska väl förbereda nån god kvällis snart.


Ps. Jag skulle ge bra mycket för em fotmassage just nu ! Fyfan vad ont i fötterna jag får av att springa runt på jobbet hela dagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0