Såja

Nu har jag lugnat ner mig lite efter dagens bravader.. Däremot känner jag mig lite nervös för att köra med bilen nu ifall den skulle börja koka igen. Vet ju som inte riktigt varför den började idag.. Skulle vilja ha ett nytt termostat så har man en risk mindre iaf.

Nu har jag iaf ätit middag och kvällis sen jag kom hem och borde överleva natten ;) Borde sova snart men måste idas borsta och tvätta ansiktet och allt det där först. Och ni tror ju det är nå jävla varmt ?! Har ändå haft fönstret öppet helt länge men var tvungen att stänga för att det kom in ett kryp.






Kommentarer
Caroline

fin bil! :)

2009-07-03 @ 15:45:53
URL: http://carolinelofquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0