Så Skönt

Det slog mig just att... Sen ett bra tag tillbaka, Just nu och förhoppningsvis även i framtiden har jag lugn & ro i mitt inre.

Jag behöver inte oroa mig en massa, Jag är inte uppstressad och nervig. Jag är inte på en evig jakt efter någonting jag inte vet vad det är, Jag måste inte flänga runt efter upplevelser tillfredsställelse eller bekräftelser. Jag är bara jag, Jag har vad jag har och jag gör vad jag gör - Och det räcker !

Det är helt och hållet tillräckligt. Jag har allt jag behöver. Förstår ni vilken lättnad den känslan ger ? Jag har ALLT.



May the wind always be at your back,
And the sun upon your face.
Let the winds of destiny carry you aloft to dance with the stars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0