Onsdag

Idag är den inte efterlängtade dagen - Dags att åka hem :( ... Som tur var kommer baby till mig om bara ett par dagar :)


Jag har nyss vaknat och började direkt plocka undan i köket.. Vi grillade igår och gjorde klyftpottis till och det vart jättegott. Sen provade vi ju som sagt Hoegaardens hallonöl och dem var OK.. Jag kommer inte köpa dem igen men dem var ganska goda om man svalde snabbt. Godare än öl - Inte lika sliskiga som cider. Dock är ju burken lika liten som en PK å ändå kostar dem 14.50.


Nu idag är planen den att jag ska dammsuga, diska och tvätta kläder. Sen har jag ett dilemma som jag står inför. Jag har hittat en annan bil jag funderar på att köpa. Men hur ska man kunna bestämma sig ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0