Onsdag

Fy.. Nivet igår så berättade jag ju om att jag jobbade med en tant som var så himla elak hela tiden. Allt jag gjorde var fel fel fel, Allt påpekades, Aldrig aldrig nånsin var det nog.. Och allvarligt. Alla jag har jobbat med där säger olika saker.. En säger att man ska göra på ett sätt och nästa säger precis tvärt om. Hur jävla lätt är det att göra rätt då ?

Och sen.. Vem fan ids börja skälla ut någon för att de säger "Behöver du hjälp med något", "Hans lakan blött, skall jag byta det".  Vem orkar påpeka att man tagit en annan gryta att koka potatisen i än vad hon brukar. Varför blir man sur för att någon använder den vita osthyveln istället för den bruna. Jag är inte den som tar åt mig av vad andra säger men när man blir utskälld för exakt allt man gör börjar det faktiskt bli lite halvtråkigt. Så tillslut sa jag ifrån.. Hon bad så heemskt mycket om ursäkt och hade inte alls menat att klaga på mig och blabla. Förhoppningsvis menade hon det för så jävla kul är det inte att göra sitt bästa och sen ändå bara få skit för det.


Nåväl... Jag slutade kl 13 idag och for in till stan efter det. Folk var idioter och körde hursomhelst hit och dit och tutade som fransmän. Bilköer och trafikarbeten överallt och inte en enda ledig parkering så långt ögat kunde nå. Jag gav upp och for hem.

Nu kom jag på att  jag har ett paket att hämta ut på affären åsså behöver jag köpa frimärken så ska väl pallra mig iväg dit nu innan jag somnar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0