Öhh

Jaha vart fan ska man börja ?

Har varit svinkallt idag.. Somnade sent igår och började tidigt idag. En gubbe på jobbet vart helt dålig och fick åka ambulans till sjukhuset.. Misstänkt hjärnblödning. Så en var tvungen att följa med och jag blev ensam kvar med 8 boende, En halvtimme tills jag slutade och en jävla massa att göra.

Oj, Glömde jag nämna.. Biljäveln kokade imorse igen - Och när jag for hem.. Vart dock inget stormkok eftersom jag hann stanna innan tempen vart för hög.

Kom mig då hem tillslut men nog börjar jag känna mig lite less.. Här sitter jag och är dödstrött i Luleå istället för att vara i Pajala på marknad med en bil som jävlas istället för att vara snäll och jobbar min sjätte av sju dagar denna vecka imorn. Fyfan... Är det dehär som kallas livet ?



Jag själv en dag som denna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0