Money Money

Till alla er som undrar varför jag alltid snålar och sparar, tycker att mina pengar inte gör någon nytta på banken.. Att de är till för att användas osv. Nu ska jag tala om för er varför det är så bra !

För att jag utan problem bara kan bestämma mig för att köpa en bil närsomhelst utan att ens behöva sälja den jag redan äger, för att jag aldrig behöver vara pank, för att jag aldrig behöver tacka nej till något jag vill ha.. Får jag lust att resa eller åka nånstans så är det bara jag gör det.. För att det är värt att köpa viktiga saker istället för att slösa alla pengar på småskit man inte bryr sig om.



Imorn hämtar jag hem nybilen och sen sätter jag Compakten på blocket. Vilken svikare jag är ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0