Min UNDERBARA dag

Låt mig berätta om min underbara dag !

- Det började med att jag var typ inparkerad.. Svinlätt att ta sig ut med en ikket servoutrustad fettysk.
- Hamnade bakom en traktor på en lång väg där det inte gick att köra om
- Kommer fram till coop där dem inte hade frimärken som jag behövde
- Ser att det droppar under bilen. Varken olje eller tempmätare lyste så jag körde till jobbet (Bara ett par 100meter)
- När jag kommer fram ryker det som fan under huven. Biljäveln kokar och sprutar vatten nertill
- En kärringjävel med sitt barn och barnbarn står och glor
- Jag blir förbannad på bilen och kastar iväg fronten till stereon
- När jag kliver ut ur bilen säger tanten som stått och glott 100 år "Det droppar nåt under bilen" varpå jag skriker JAG VET och går iväg arg som fan.
- Jag får jobba med jordens jävla idiot som inte ens jobbar på min avdelning egentligen ändå visste hon exakt hur man skulle göra allt där (Allt tvärt emot hur man SKA göra). Idioten dumförklarar mig och är dryg hela jävla tiden. Äter en massa, dricker kaffe osv och lämnar all disk till mig istället för att stoppa in den i diskmaskinen själv.
- Låser dörren och vägrar låsa upp "för att den ska låsas kl 17" fast vi skulle låsa torpet, plocka in alla utemöbler och vattna blommorna.
- Medans jag är på rast dör en på avdelningen
- Idioten fortsätter att vara en idiot
- Och jag har ont i huvet hela dagen.


I just love my life sometimes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0