Jag blir vanheden

Jag har för typ en vecka sen bestämt mig för att inte låta mitt humör styra mitt liv men ibland får jag gode jävla stor lust att slå sönder allt som finns i närheten.

Jag skulle fara och tvätta min otroligt skitiga bil på min Mormors gård.

När jag kommer dit är det bromsar, mygg och knott i massor. Jag hade korta byxor och en tshirt.
Ingen har nån aning om vart vattenslangen är så jag får använda en stump på en meter. Räckte säkert svinbra till att spola av en hel bil.
Farten på vattnet var ungefär = 0
Temperaturen på vattnet var ungefär -100
Efter att ha stått med händerna i det där vattnet började dem göra ganska ont
Det dyra bilschampot jag hade köpt löstes inte upp eller löddrade i kallt vatten utan blev till typ små vita klumpar ist. Ungefär hela flaskan gick åt.
Biljävelns lister har nog sett sina bästa dar och vatten läkte in.
Det var sand överallt och smutsen bara spred sig.

Jag blir bara galet jävla less och nu har jag glömt att låsa bagaget så måste gå ner till parkeringen och göra det nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0