Hej Onsdag

Jag är helt dagvild men nog är det väl Onsdag idag ?

Jag har drömt så mycket hemskt inatt så hälften vore nog.. Först drömde jag om nån hemsk man som lurade ut en massa tjejer att simma med balklänningar på sig i en sjö och sen kastade han spjut på dem så att alla dog. Det var tjejer jag jobbar med, såna jag känner, såna jag gått skola med osv.

Sen drömde jag att Emil hade blivit tillsammans med nån annan tjej medans jag var borta men Emil var inte Emil utan han var en liten negerpojke som hade blivit tillsammans med en mörkhyad tjej på mitt jobb.

Sen var jag med en barndomsvän till mig i Umeå och klättrade över ett staket och skulle gå på en stig längs vägen.. Men då började plötsligt stigen luta som faan neråt och var helt av blankis så jag bara halkade ner rakt mot en kant och där var det typ 20 meter ner till marken så jag skulle ju lätt ha dött om jag ramlade.. och där hängde jag.

Sen skulle jag åka flygplan och då började dem säga i högtalarna att planen skulle störta osv.


Haha drömmar låter så fjantiga alltid men jag lovar att det var hemskt på riktigt :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0