Emil & blondinbella skäms

Blondinbella skäms över att köpa toapapper och det kan man väl förstå så fin som hon är, Men det gör Emil oxå.. Emil som älskar att bajsa och alltid vill vara macho men inte knapsu - Han skäms över att köpa toapapper.

För någon vecka sen kom det även fram att han skäms över att köpa Katt/hundmat: "Det är så pinsamt, För då tänker alla jahaaa han har en katt"

Alldeles nyss kom jag på vad jag tycker är pinsamt.. Ni ska få höra men jag tar storyn från början.

Jag åt frukost idag men ides inte laga någon lunch, När mamma sa vad vi skulle äta för äcklig mat till  middag gick jag och la mig.. Sedan vaknade jag på helt fel sida och om möjligt ännu hungrigare än när jag la mig.
Subway tänkte jag - Klart jag ska köpa mat därifrån !.. Gick ner till bilen och upptäcker först där att jag har glömt nyckeln, Upp och hämta den (humöret sjunker här ytterligare) och far till Subway som tydligen stänger kl.15

JAHA tänker jag och far till Ica, I ren frustration går jag direkt till färdigmatsdisken för jag har fan inte tänkt laga nån mat idag. Och där går jag, tittar och väljer... Men jag är inte ensam. Där går en ful tjock kille  30-årsåldern - Förmodligen ensam och oskuld. Så skäms jag.

Över att jag köper färdigmat. Som en patetisk ensam människa i en etta med kokvrå och inte en enda kokbok.



Kommentarer
Emma

HAHHA :D de e fan lite skämmigt å köp färdigmat:P

2009-08-01 @ 10:57:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0