You can buy me ohyeah, ohyeah

Okey... Nu är jag lite mindre sur. Mattias ringde nämligen och sa att han bjöd oss på Pizza idag. Nice ! Jag tog Kebabpiza.. Nu ska jag bara vänta på att Mamma kommer hem från jobbet så vi kan fara dit å käka. Efter det blir det övningskörning hur fan jag nu ska orka med det.. I'm dying.




Dessutom är det våran 16månaders-dag idag... Vem kunde tro att det fanns nån där ute som jag kunde älska mer än mig själv. Hehe nä skämt åsido... Jag älskar min gubbe över allt annat.



Nu har jag varit i Gammelstad och käkat Pizza, Det var såklart smarrrigt !.. Efter det övingskörde jag och var på Biltema, For till stan och tillbaka till Gammelstan efter att ha kört där ett tag. Det gick bra som vanligt men jag är såå dålig på att kolla sådär överdrivet i backspeglarna som man måste, Skulle verkligen kännas surt om jag kuggar på det. Menmen.. Ska göra mitt bästa på den fronten oxå.

For hem och pratade med Älsklingen en timme ungefär och sen satte jag mig vid datorn.. Har blivit piggare åså nu under kvällen så ska försöka orka fara till skolan imorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0