Tröttsam Måndag

Måndag idag med lång skoldag och jag var trött som vanligt, Var iaf duktig och var på alla lektioner även om vi inte gjorde nästan nåt på nån av dem, Fick sluta tidigare och snabbade mig hem för att ringa mina samtal, Där jag skulle fixa praktik var de telefonsvarare så fick inte det gjort idag heller, Däremot är uppkörningen bokad nu så ganska så nervös är jag ju, Måste verkligen träna mycket och plugga in säkerhetskontrollerna.


Lagade den där Tortillatårtan idag och inte var det väl så gott, Iofs hade jag inte riktigt de rätta ingredienserna men ändå. Nåväl.. Det gick ner iaf och föder väl kroppen. Sen har jag pratat massa med Amanda och skickat iväg en jobbansökan.



Är svinigt trött just nu och har inget att sysselsätta mig med så får hoppas att jag orkar hålla mig vaken...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0