Tisdag

Haha ja, Värst vilken sovmorgon man fick då.. Typiskt mig att vakna 07:30 bara för att jag ska va hemma å tänkt sova länge. Låg i sängen ett tag iaf innan jag Steg upp, Klädde på mig, Kammade håret och Drack en kopp te. Ska göra nåt vettigt iaf efter att jag ätit frukost men det är ju alltid lika svårt att veta vart man ska börja.. Har lite olika grejer att göra så.. Ja den som lever får se.




Bara för att man skaffat nya vänner behöver man ju inte skita i sina gamla ? Det är ingen annan än du själv som förlorar på det i slutändan.


Och sen en lista bara för att jag är uttråkad och gör allt för att slippa börja med sånt jag egentligen borde göra.

HAR DU:
En bästa vän: Ja!
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nix
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Jo...
Haft ett one night stand: Japp
Skrikit åt en lärare: Jaa
Kysst någon och sedan ångrat dig: Haha ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jadå
Några smycken som kostat över 1000 kr: Neppp :)

DAGENS:
Klädsel
: Roa mjukisar, vit tshirt och svart kofta ;D
Smink: Nada
Frisyr: Uppsatt
Låt: Ingen alls faktiskt
Vill ha: Ja vad vill jag ha.. Ett jobb då jag går ut skolan och ett körkort
Sjuka: Förkyld
Drog: Ingen.. Är sugen på en snus men som sagt, Ingen.
Saknad: Emil..
Köp: Inget än men tänkte köpa ansiktskräm och en bäddmadrass senare idag.
Godis: Inget än men lär ju bli nå kakor iaf ;p
Attityd: Idag.. Typ seg slö ids inte göra nåt attityd
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : Mmm vilken läckerbit, Eller så inte. Tror inte ja tänkte nå spec.

FÖRSTA:
Bästa kompis: Eve
Bil: Mercedes Benz 240D LANG - 74
Kärlek: Markus
Husdjur: Nån hamster, annars katter
Semester: Typ ingen
Jobb: Räknar inte sommarjobb  som jobb så inget.
Köpta skiva: Magnus Uggla - Kung för en dag.
Piercing: Ögonbrynet förutom öron
Konsert: Vet inte.. A-teens eller nåt


SISTA:
Personen som smsade dig:
Eh Mamma tror jag
Personen som du kramade: Emil..
Peronen som ringde dig: Amanda
Personen som du ringde: Amanda
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Var väl i telefon åt Emil
Alkoholdrycken: Wanhaäija-groggen :)
Bilfärd: Bilfärd, De måste ju varit då ja övninskörde i helgen.
Filmen du såg: Kommer inte alls ihåg
Gången du grät: Minns inte de heller ?
Måltiden: Te nyss men ska göra mig nån riktig frukost NU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0