Tisdag

Jag hatar veckor.. Och jag hatar helger när man inte har nåt att göra oxå. Livet är bra jävla enformigt helt enkelt.

Nåväl.. Jag börjar skolan 12.30 idag, Sen ska jag på Ungdoms 13.15 så det är ju ganska värt att fara till skolan men jag måste. Jag måste prata med mina lärare om Praktiken och jag måste få en jävla massa uppgifter att jobba med i förväg. Jag måste även ringa på ett jobb och fråga om anställningsdatum samt ringa min körskola om uppkörning. Pjuh... Jobbigt att närma sig det där med att bli vuxen.




Jaja... Inget annat val än att börja jobba med Rehab/hab häftet. Hojja.. Läs aldrig en vuxenutbildning på distans säger jag bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0