Tacos igen ;D

Hej hej


Nu sitter jag här.. Emil är och kör hem en kompis bil så jag tänkte det är skönare att stanna hemma eftersom vi ändå varit och flängt hela dagen. Har varit på 2 st HM men kläderna jag ville ha hade inte kommit in än.. Säkert eftersom rean fortfarande pågår. Hittade endel jag ville ha men höll mig från att köpa något. Sen var vi på lite andra affärer oxå och for sen till Emma & Ville en liten stund och drack Te.

Så kom vi hem och Emil for.. Jag tror nästan jag ska lägga mig och vila en stund.. Fast jag vet inte. Hursomhelst ska vi på Droskan och äta Tacobuffé idag.. Dom hade nån Januari-Special så det bara kostade 75 ist för 149 så det känns ju värt. Kommer bli svingott och jag ska äta hur mycket som helst !! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0