So far so good

Trots den dåliga nattsömnen är jag ännu vaken utan en enda powernap, Lika bra det så man kommer i säng nångång ikväll. Imorn börjar skolan och jag längtar väl inte sådär jättemycket om man säger så. Bara hoppas på att vi inte har lika mycket jobbiga läxor som förra terminen.

Har fått lite nytta gjort idag ändå.. Min dator var helt sjukt seg igår så nu har jag rensat ytterligare litegrann i den, Satt upp pop-up spärrar, Högre säkerhet, Tagit bort onödigheter osv. Bokat en tid på ungdoms så man kan få sig ett nytt P-pillers recept och gjort lite i mitt körhäfte.


Synd att Tilde nyss tatuerat in en cupcake, Då kan jag ju inte härma henne... Jag fick nämligen ett MMS av min syster för någon dag sen.. Hon hade ritat denna åt mig :)







Kommentarer
linnea

grym! hade velat tatuera in nåt sånt där men jag vet inte om jag vågar, vill ha något som verkligen betyder något som jag inte kommer ångra senare i livet.. tex jag har tatuerat in en linneablomma och jag heter ju linnea, ganska logiskt. men fint är det med cupcakes :)

2009-01-07 @ 13:31:33
URL: http://linneah.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0