Onsdag !

Hola Amigos.. Skoldagen idag gick fort som tuvingen och var inte alls nå jobbig, Ångrar faktiskt inte alls att jag valde Geriatrik för det är helt intressant...

Efter skolan gick jag på Life och köpte en stor burk Litomove, Ett naturläkemedel gjort på Strandnypon som tydligen ska hjälpa bra mot värk i leder åså, Jag har ju mycket ont överallt hela tiden så jag tänkte testa  det nu och samtidigt skriva om det så har jag min fördjupning i Alternativ Medicin klar.. Känns ju enkelt och bra. Synd bara att det kostade mig 289kr.


Sen jag kommit hem har jag tömt disk och ätit mackor med rökt-sik röra på, Ska alldeles strax gå och göra en smoothie med hallon, ananas och physalis :) Maten i skolan var bajs&skit som vanligt så ska äta nåt lunch liknande nu då.



Vad händer mer idag ?

Jo, Jag ska övningsköra....Och duscha.... Och mer vet jag inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0