Ny Lista

10 FRÅGOR OM SEX &KÄRLEK

är du singel? - Nix
har du haft sex? - Jaadå
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jo det gör jag
kärlek eller sex? - Kärlek..
finns det någon för dig just nu? - Jaaa :)
hur många gånger har du haft sex? - Kanske 121

10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV

ditt fullständiga namn? - Amy Elina Isabelle Nordström
när fyller du år? - 27 April
några utsmyckningar på din kropp? Hål i öronen och ögonbryn, 2 Tatueringar.
vad har du på dig just nu? - Linne och mjukisar.. Underkläder oxå givetvis
vilken årstid är bäst? - Sommarn
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna brevid Emil.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Vet inte riktigt
vad är du bra på? - Lite olika.. Laga mat, Baka åsånt :p
vem älskar du mest på denna jorden? - Emil <3

10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER

vem är din allra bästa vän? - Amanda
vem vet allt om dig? - Ingen säkert
vem är den roligaste av dina vänner? - Dom är roliga på olika sätt. 
vem är snyggast av dina vänner? - Tilde kanske
vem är den du helst har filmkväll med? - Emil
hur många av dina vänner röker ? Dom flesta faktiskt
vem av dina vänner är mest "evil" ? Tilde lätt
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Eh ingen ?


10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ

vem står dig närmast? - Emil..
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Mest med Mamma
vem är farligast i din familj ? Haha ja det är väl Pappa då.
vem är coolast ? Jag såklart
har ni några djur? - Ne.. Inte här hos Mamma iaf.
vem har du mest gemensamt med? - I min familj.. Vet inte.
vem står för underhållningen?- Ingen speciell
vem sover du oftast med? - Ingen ?
roligaste kvällen med familjemedlem? Haha men ingen.

10 FRÅGOROM IDAG

vad har du gjort? - Varit på skolan
har du varit glad idag? Ja ganska
har du varit ledsen idag? - Nepp
har du gjort något bra idag? - Varit på alla lektioner och lämnat in en uppgift :) ?
hardu slagit någon idag? - Ja Tilde, Hon rapade mig i ansiktet
vad ska du göra nu? - Äta middag typ
har du gjort något dåligt idag? Något dåligt.. Det tror jag väl inte
vad har du ätit idag? - Frukost.. Mackor i skolan. Hungrig
har du duschat idag? - Nepp, Ska göra de sen.
är du tröttnu? -  Inte speciellt.



Kommentarer
tilde

du slog mig en gång för att jag rapade på dig :(

2009-01-12 @ 16:43:59
tilde

miiket praa! ;)

2009-01-12 @ 18:25:54
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0