MorgonTrött eller MorgonPigg?

Hade svinsvårt att somna igår fast jag både läste och löste korsord. Tillslut efter 01 nångång gick det men inte vart det då så långvarigt. Vaknade 06.15 av att det garnpsykmega-kliade på magen.. Måste fråga Mamma om hon satt nått gift i tvättmedlet !
Efter det kunde jag ju fan inte somna om.. Låg och tänkte på allt och ingenting, Blev hungrig och pissnödig så tillsut steg jag upp och började gå igenom körhäftet och försökte bli klok på vad jag var klar med och vad jag kanske skulle behöva träna mer på.

Åt frukost, Kollade igenom nya Laredoute och slog sen på datorn.. Här sitter jag nu och det var inte så himla givande. Jag börjar bli trött igen så kanske att jag lägger mig och blundar en stund :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0