Söndag

HejHej

Igår var vi som sagt på Droskan och åt, Januarispecialen innebar att det var billigare och att allt ingick.. Så vi åt Pizza, Grill och Tacobuffe.. Gott ! Och man blev vääldigt mätt. Vi åkte hem och vilade en stund innan vi skulle iväg på en utryckning.  Spelade yatzy och kikade lite tv innan vi sov.

Igår medans Emil var och körde hem den där bilen sov jag en stund.. Så vaknade jag vid 17 å undrade vart tusan han var när han inte kommit hem ännu och vi hade bokat bord 17.30. Så ringde han

Emil: Hej vad gör du ?
Elina: Nä jag väntar bara på att du ska komma hem, Vad gör du ?
Emil: Nä inte så mycket men jag har kört på en älg
Elina: VA ?
Emil: Ja, Det kom upp 4 st på vägen så det var bara att välja en av dem
Elina: Öh jaha.. jaa.. Hur gick det då ?
Emil: Ja bra.. Tänkte bara säga det.. Jag kommer hem strax så far vi å äter.

Så nu har jag sagt att jag ska bygga en skyddsdräkt han måste ha på sig varenda gång han ska ut eftersom det alltid händer nåt ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0