Lite bättre nu

Nu är jag lite gladare men har dåligt samvete för att jag skrek åt Mamma att jag inte tänkte äta hennes jävla äckelmat.. När hon dessutom lagat mat jag gillar egentligen. Dum jag


Jag tänkte driva lite tid med att fylla i en lista.

STEG 1
Namn: Elina Nordström
Bor: Luleå
Ögonfärg: Blågröna
Hårfärg: Svart med utväxt
Skostorlek: 35
längd: 155
vikt: 38 (vägde mig nyss och är glad att jag gått upp lite till, ska väga 41)
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: DC, skulle köpa nya för ett halvår sen.. Vad hände ?
Jacka som du bar idag: En svart höstjacka, Skulle köpa en ny vinterjacka.. Vad hände ?
Dina svagheter: Förstorar allt, Tänker alltid det värsta, Går händelser i förväg. Är förjävla negativ helt enkelt.
Rädsla: Att misslyckas med mitt liv.. Att bli ensam, arbetslös och värdelös.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan
När somnar du: Olika

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Har börja me Pepsi på senaste
McDonalds eller Burger King: Har inte smaka BK så måste säga donken fast dom suger.
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: Båda beroende på i vad

STEG 5
Svär du?: Jo rätt mycket
Sjunger du?: Ja ganska ofta
Duschar du varje dag? Nej
Röker du?: Never !
Gillar du skolan?: Öh nä !
Tror du på dig själv?: Har fan bara blivit sämre på det.
Kommer du överens med dina föräldrar?:  Mja.. Ganska bra.

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Ja
Rökt?: Nej
Shoppat?: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Nej, några tallrikar
Ätit sushi?: Nä men fan va gott
Stått på scen?:  Nix
Skejtat: Haha nä
Bakat?: Jodå :)
Stulit något?: Nej
Ljugit? Tror jag inte..
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Ja

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: Haha ja
Blivit nerslagen? Nej, som tur var
Busringt någon?: Haha ja
Gjort något som du ångrade?: Ja en massa
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Ja

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Jimmy & Svea har jag tänkt nu iaf.
Hur vill du dö? Fridfullt och när jag levt färdigt
Vad vill du bli när du blir gammal? Gammal ? Ja men lycklig och nöjd med livet typ.

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Svårt..
Antal CD-skivor du äger? Haha ingen aning dom är i förrådet nånstans
Antal piercings?: Ögonbrynet
Antal tatueringar?: 2 :)
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Vet inte.. Nån enstaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0