Hej och godnatt !

Idag har jag som sagt varit hemma å vart lite småsjuk & hängig, Tycker dock det blivit värre ikväll med ont i huvud och nacke. Menmen, Måste iaf till skolan imorn.. Skönt att vi bara har en lektion även om den är lång.

Efter middagen Övningskörde jag till Storheden och det gick ju bra, Väl där köpte jag en ansiktskräm och en bäddmadrass. Japp, En bäddmadrass :D... Ska ta med den till Umeå så jag slipper få så ont i kroppen av Emil's säng när jag har praktik där.. En helg eller en vecka går väl än men 5v ? Njä.. Lika bra att jag köpte, Den var ju på halva priset oxå så ;D



Nivea's ansiktskräm som är väldigt bra.. Dryg och återfuktande men gör en inte flottig. Den luktar inte kärring och den är billig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0