Håh.. Trött

Ja.. Jag lever. Knappt !.... Jävla skitförkylning.

Jag kan ärligt säga att jag inte gjort en enda vettig grej idag.. Eller ja, Jag har ju ringt om praktik, Packat traderapaket, Lagat mat, Duschat och såntdär. Måste snart gå till affären å köpa frimärken oxå. Ska bara göra iordning håret och ta på mig nå kläder.. Fy, känns jobbigt att börja gå iväg men det måstes.




Jaha... Nu köpte jag ett par jeans fast det absolut inte ryms i min garderob.. Fast jag har slösat miljoners med pengar denna månad. Och fast jag redan har massa pengaångest !

Tänker ändå sälja lite fler grejer ja inte har användning av.

Tex
Ett par helt nya jätte-mörkblå Lee Leola 24/33

Ett par mörkblå Fornarina Flirt bit strl 25 som inte är använda mer än en gång.

Stövletter från SixtySeven strl 36, Använda typ en gång och helt som nya.






Kommentarer
Jennie

Svar: Kan absolut tänka mig att det hade varit gott med ciabattabröd istället för hamburgerbröd! Mums!! Det ska jag testa nästa gång! :-)

2009-01-27 @ 22:15:57
URL: http://kalasgott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0