Fredag

Städa Städa varje Fredag ;)

Idag ska jag:

*
Tvätta kläder, Handdukar och nån filt.
* Diska
* Äta lunch
* Duscha
* Fixa naglarna
* Skriva Handlingslista
* Gå ut med sopor
* Laga Middag
* Läxor


Vad som händer när Emil kommer hem från jobbet har jag ingen aning om men jag har iaf bestämt att det blir stan imorn :) Och jo föresten... Min snälla Mamma ringde igår, Hon hade rensat i sina skåp och jag hade fått vinglas, likörglas och champagneglas. En 50-talsskål och när jag kommer hem ska jag få välja bland några tillbringare hon inte ska ha kvar. (Min mamma samlar på tillbringare från 20-60 talet) Bla en av mina älsklingar skulle jag få.. En Gefle Swing ! Yey :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0