Fredag

Den här veckan gick ganska fort ändå fast den känts så seg ?... Det är Fredag igen och det är ju very nice. Mindre nice att jag drömde en jättehemsk dröm inatt om att det var en massa råttor här i lägenheten med typ lysande ögon. Fy.. Jag var rädd på natten när jag vaknade haha :)


Steg upp 07:15 och har sen dess duschat och gjort mig i ordning, Packat ner lite grejer och ringt om Praktikplats, Fick äntligen tag i henne nu men hon var tvungen att prata med sin chef och såntdär så jag skulle skicka ett skriftligt brev idag och förhoppningsvis får jag svar så fort som möjligt. Annars tar jag bara på Dagis typ, Finns flera som ligger jättenära Emil så det blir ju lätt och behändigt.


Nu ska jag fortsätta göra mig klar, äta frukost och såntdär.


Love yooooou <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0