Fredag

Skrev just jordens längsta inlägg men kom på att ingen skulle idas läsa det.


Jag har haft ont i huvet hela natten och hemskt ont på morgonen det håller på att gå över vilket är skönt, Ska till skolan sen där vid 12 och ha 2 lektioner. Måste prata med Ulla om min praktik...


Ska posta 2 tradera-paket och ringa Mattias å höra om vi skulle på Volvo en sväng innan jag ska på skolan.



Nåväl.. Ha en bra dag.



Såja, Nu är man hemma efter en kort skoldag.. Hade religion och Handledning. Ingen av lektionerna var spec ansträngande så det var ju skönt. Det vart inge Volvo idag men jag har iaf skickat iväg Tradera-Paketen. Har pratat om praktiken men blev inte så mycket klokare av det.

I helg blir det att Göra läxor, Övningsköra, Säkerhetskontrollerna och att bara vara. Känner bara för att vara ifred. Hade ju givetvis velat vara med Älskling men han har ju jour.. Saknar min baby.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0