Förkyld

Jag blir less... Min näsa är en liten vattenkran, Jag har ont i halsen å känner mig sådär förkyld hängig. Det bryter aldrig ut och går aldrig över. Det blir ju bättre när man vilar å är inomhus åså men sen blir det direkt sämre när man är ute å de blåser kallt åså. Jag skulle vilja vara hemma från skolan nån dag och ha min nya mysiga kofta på mig, tofflor och halsduk.. Sen skulle ja gosa in mig i en filt, dricka en massa te och äta c-vitaminer. Då skulle jag nog bli frisk och glad.

Men jag har inte tid att vara hemma från skolan för då får man frånvaro och kommer efter i alla miljoners grejer vi jobbar med.




Men för att göra en lång historia kort stannar jag kanske hemma imorn, Vi har bara en lektion då så det är inte så mycket man missar, Då hinner jag vila upp mig lite, Fixa praktikplats och jobba med  arbeten jag har kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0