Förbannades Skitdag

Detta är verkligen en värdelös dag.. Jag har ont i huvet, Är svintrött fast jag sovit, Mamma lagade nån äckelmat fast jag sa att jag inte skulle ha det, Fortfarande en miljon läxor  som jag helst vill spola ner i toan.


Och hela tiden tänker jag att jag kommer kugga på uppkörningen och att jag tänker skita i det där körkortet då, Att jag inte kommer få nåt slutbetyg i skolan, Att jag inte kommer få nåt jobb annat än i den där förbannade skitvården.. Som jag fan inte tänker jobba inom.



Jag är så jävla jävla jävla less på mitt liv.


Kommentarer
Duracellmamman

Usch såna dagar är inget kul :-(



Skickar ett gäng med styrkekramar till dig!!

2009-01-29 @ 18:46:16
URL: http://duracellmamman.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0