Wednesday

Hejsan.. Idag hade vi en låång lektion i Geriatrik. Denna brukar vara rätt intressant men nu har vi då som vanligt oturen att få nån jävla lärarkanditad som ska ha oss som försökskaniner.. På våran bekostnad givetvis. Hon kan inte undervisa, Inte hålla sig till ämnet eller säga något som helst relevant. Efter att hon upprepat samma saker ett 20-tal gånger började jag bli ganska less....

Vi fick sluta tidigare iaf och gick å åt nån vidrig jävla hundmat innan jag blev hämtad av Mattias... For och kikade på volvo en sväng och sen for jag hem. Har packat ett par jeans som jag ska skicka iväg till nån köpare och ätit en muffins.


Nu ska jag antagligen inte göra nåt vettigt alls... När FAAN ska jag orka börja med min Historieuppgift ? Förslagsvis typ nu då den ska var inlämnad i övermorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0