TRÖTT

Hojjaligen va trött ja alltid blir så fort jag kommer hem... Blir väl så när man börjar varva ner. Har varit en rolig dag idag.. Har mest bara svamlat på med tjejerna å inte gjort så mycket jobbigt i skolan.. God mat var det oxå. Åsså fick vi ju sluta tidigare :)


Sen jag kommit hem har jag tagit bort sängkläderna, Satt ut kuddar & täcke på vädring och dammsugit bäddmadrassen. Så nu är det inga sängkläder alls i sängen och jag som sååå gärna skulle vilja vila en stund. Håller verkligen på att somna. Men jag ska ta mig en kopp te och sen handtvätta nå tröjor och göra en Religions-Uppgift.


Och sen ska jag nog inte göra mycket mer ikväll förutom att kolla på Johnny Cash at Folsom... Så klockan 20 sitter jag deffinitivt bänkad framför teven och njuter ! :) Ska nog sova tidigt ikväll så det fort blir imorgon.. Ska bli så roligt att åka till Älsklingen som jag saknar så mycket ! :D... Han hade föresten köpt en present åt mig idag så det ska bli roligt att se vad det kan vara för nåt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0