Torsdag

Lägligt lägligt.. Bara för att vi ska vara ute hela Lördan blir det en massa minusgrader och snöstorm nu. Det var ju trevligt. Jag övningskörde till skolan idag så jag slapp gå iaf men när vi slutat var det bara att bita i det sura äpplet. Vi fick föresten slua tidigare idag oxå av nån anleding.. Jag vet inte vilken men man säger ju inte emot direkt.

Tror det börjar lösa sig med min praktikplats nu iaf, Måste vara på ett Äldreboende igen och det ska ju bli roligt med tanke på hur mycket jag tycker om bajs och sånt. Nåväl.. Allt är inte kul här i livet.


Ska försöka skriva lite om Revolutionerna idag, Övningsköra, Duscha och hoppas på att Emil kommer idag. Det var bara kanske han skulle orka köra hit efter 13h jobb. Då är man kanske trött... Jag vet nån fler som är trött - Och det är jag. Ska ta en kopp te nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0