Onsdag !

Idag är  en mycket bättre dag än igår !
Det är jättefint väder, Det var inte alls nå jobbigt i skolan och jag fick höra jättesnälla saker av lärarna vi hade som typ att det är en fröjd att ha elever som mig och att jag gör deras jobb roligt och  att jag är så duktig och blabla. Sånt känns ju extra roligt att höra när man inte känner sig sådär jättebra.

Tyvärr var jag ensam i skolan idag men det gjorde inte så mycket.. Vi slutade tidigt och jag gick till stan i det fina vädret. Svängde in på Aurora & Lindex där jag köpte Frimärken och Trosor.


Tog bussen hem och möttes av en underbart söt hund, Troja är här till på Fredag så det är kul :) Har fått adressen till enhetschefen på min praktikplats så jag har mailat henne nu och hoppas på ett snabbt svar om när, var och hur jag ska komma dit osv.



Nu ska jag äta lunch och posta ett paket.. Kanske man tar en promenad med gumman sen oxå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0