Onsdag

Ja herregud jag och mina sjuka drömmar... Inatt har flera timmar varit zombies, krig, sprängda skjutna och spetsade människor. Och det var inte alls hemskt.. Jag ville fortsätta drömma hela tiden för att få veta hur det skulle sluta. Vem som skulle vinna - Vi eller zombiesarna eller vad dom nu var. Sen blev drömmen till nåt krig där vi blev jagade och skjutna ännu mer och det var bomber, spioner och taggtrådar. Ja... Väldigt spännande dröm. Och jag behöver nog inte berätta att jag såg Dawn of the dead i förrgår :)


Nåväl.. Jag vaknade vid 8:30 idag och steg upp.. Har druckit en kopp te och kikat runt min dagliga runda här på datorn. Bloggar, Pixbox, Ams, Lulebo, Tradera och Garaget. Nu skriker magen efter mat så jag ska gå och kika vad kylen har att erbjuda.


Och vad jag ska göra resten av hela dan har jag då ingen aning om ? Är ju ledig idag och imorn.. Har inga läxor eller nåt annat som behövs göras. Svinkallt ute fortfarande så jag tänker då ikket stoppa näsan utanför dörrn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0