Fuck it

Okey.. Såhär är det.

Jag kuggade på uppkörningen idag.. Jag blev inte godkänd på sånt jag tycker jag kan och som gick bra. Däremot blev jag godkänd på det som gick åt helvete. Detta gör det lite jävla svårt att veta vad man ska träna på.


O
ch när vi kommer till träningen.. Jag är i Umeå nu 5 veckor framöver och kommer inte kunna övningsköra nånting.

Mina körlektioner är slut, De få körkortspengar jag hade är slut, Mamma är arbetslös och Pappa är ju inte direkt känd för att bidra.


Mitt godkända teoriprov går ut i Maj så jag vill ju gärna hinna klara det tills dess. Men vad fan ska man göra.. Bara ta uppkörningar tills man klarar det eller vad ? Komma dit och skämma ut sig gång på gång och kasta 1100 kronor åt helvete för varje misslyckat försök.



Så Belive Me... Det känns nog surt redan utan att bli förhörd av hela världen hur det gick och varför + en massa råd om vad man borde och inte borde ha gjort.

Gjort är gjort... Jag sumpade det helt enkelt.





Kommentarer
cissi

du klarar det nästa gång <3

2009-02-10 @ 19:13:52
Emma

Tack, jag måste köpa nåt för jag blir verkligen tokig :) Hatar att vara förkyld.. Och du, du kommer klara uppkörningen nästa gång :) Det är jag säker på!

2009-02-11 @ 12:09:50
URL: http://mentallyretardedasshole.blogg.se/
Elina

Tack båda två <3 <3

2009-02-11 @ 12:16:30
URL: http://blow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0