Fredag Kväll

Jaha.. Då har man sysselsatt sig den här dan oxå.. Är trött så de ska bli skönt att få gå sova tidigt fast jävla tråkigt att sova utan baby. Nåväl... Mer plats åt mig ! :D wäähä

Har varit å övningskört nu då en massa och med 3 olika bilar... GammelJettan, LillMazdan å Mickes NyToyota så där fick man lite omväxling :) Nå det gick bra med allt iaf... Körde, Backade, Parkerade åsåntdär blandannat.

Åt "Familjemiddag" i Gammelstan och sen for Emil iväg och jag ut å körde. Kom hem nyss å känner mig som hungrig. Ska fixa nåt gott att äta, En kopp te och sätta mig med min bok :) Fick föresten Bio-Biljetter av Mattias så Jag & Baby ska nog å se nån film på Söndag.. Ska bli kul :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0