Förbannades jävla Fitt-Myndigheter

Nu är jag så förbannat jävla less att jag bara vill ge upp med det här satans körkortet.. Det går ju fan inte ut på annat än att förstöra för folk. Som alla vet ska ju en Halkbana vara giltig i 4 år. Jag gjorde min Halkbana i December men tydligen går den ändå ut samtidigt som mitt Teoriprov den 22 Maj. Ett halvårs giltighetstid alltså.... För att dom har hittat på nån ny regel som går igenom den 1 April. Den innebär att man måste göra en 2-delad riskutbildning och då gills tydligen inte den skiten jag kastat 1700 spänn på för nån ynka månad sen.

Så åt helvetes jävla tröttsamt.. Så klarar jag inte min uppkörning måste jag göra om ALLT.. Allt allt allt allt. Det är ju förbannat kul med tanke på att jag säkert har ork och lust till det. Självklart är jag svinsugen på att kasta ut ytterligare tusentals kronor på SKIT SKIT OCH ENBART JÄVLA SKIT !


Vägverket, Regeringen och alla Sveriges körskolor kan ju fara långt åt jävla helvete och stanna där.

Orka försöka
Orka anstränga sig
Orka inbilla sig att nånting nånsin kommer gå som man vill
Orka hoppas att man ska lyckas med nåt...


Orka ett jävla skit.


Kommentarer
Sandy

Skitsystem är vad det är. Men du klarar den säkert!!

2009-02-22 @ 22:12:18
URL: http://sandydeluxe.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0